Campagne Open armen opnieuw in de prijzen gevallen

op .

De A+O VVT arbeidsmarktcampagne 'Open Armen' is in London tweede geworden bij de categorie Best Recruitment Campaign of the Year.

De A+O VVT arbeidsmarktcampagne 'Open Armen' is in London tweede geworden bij de categorie Best Recruitment Campaign of the Year. Niet alleen in Nederland trekt de campagne ‘Open Armen’ heel veel aandacht maar ook internationaal!




De campagne was voor de tweede maal genomineerd voor de CIPD Recruitment Marketing Award. Na de eerste selectie waarbij veel campagnes werden beoordeeld op creativiteit en effectiviteit is de arbeidsmarktcampagne ‘Open armen’ genomineerd. Volgens de jury heeft de campagne een ‘original concept and flair in the execution as well as broader business benefits from effective recruitment practice’.


Open armen

In de zorg word je met open armen ontvangen. Dat is het thema van de arbeidsmarktcampagne die begin 2010 voor de VVT sector is ontwikkeld. Doel van de campagne is het vergroten van de bekendheid en het versterken van het imago van werken in verpleeg- en verzorgingshuizen, de thuiszorg en kraamzorg. Ook brengt de campagne sinds kort kandidaten, die interesse hebben in een baan, in contact met VVT-organisaties. Centraal in de campagne staat de website  www.openarmen.nl. De doelgroepen zijn VMBO-scholieren, zij-instromers en overige mensen op zoek naar een baan.

De campagne heeft bewezen dat het de doelgroepen bereikt en enthousiasmeert. Zo bezochten de laatste 12 maanden 225.000 unieke bezoekers de site.




In de Stichting A+O VVT werken de werkgeverskoepels ActiZ en BTN samen met Abvakabo FNV, CNV Publieke Zaak, NU’91 en FBZ.




Bron: A+O VVT